Dag 2 in quarantaine...

25 maart 2020 - Utrecht, Nederland

Lief dagboek.

Om half 7 ging trouw de wekker om op te staan. Miròn en ik gingen al snel douchen en maakten ons klaar om de dag te beginnen. Om kwart over 8 zaten wij beiden klaar om te gaan werken. Ik heb hele leuke lessen gegeven over Hefbomen. Natuurkunde is niet zo mijn ding, maar het lukt me wel. Ik had trouwens een leerling die een opdracht maar half inleverde en toen ik vroeg waarom hij dan niet bij de les was om vragen te stellen zei hij: ''Ik was toen aan het lunchen''... Dat antwoord zag ik nou net niet aankomen. Na de lessen heb ik even geslapen om bij te komen en vooral veel in bed gelegen. Ik ben moe, heb lichte hoofdpijn maar ieder uur word ik door vriendlief gewekt om even de temperatuur te meten. Deze blijft netjes rond de 37 graden hangen gelukkig. Miron heeft vooral gewerkt aan zijn scriptie, maar dat is top-secret dus daar mag ik niet te veel over vertellen. We hebben daarna heerlijk gegeten dankzij huisgenootjes en de vergadering gehad. Ze hebben mijn deur verder gebarricadeerd en besloten dat ik hier niet meer weg mag... Gelukkig heb ik wel een donker broodje gehad vandaag.

P.s. Kijk ook even naar mijn route waar ik vandaag allemaal geweest ben en de foto's. Ik heb echt fantastische dingen gezien.

1. Monica:
    25 maart 2020
    Sterkte toppertje.Pas goed op jezelf.